O mnie

zaplecze_biznesu_copywriter_wirtualna_asystentka

 

Nazywam się
Barbara Horyńska
Jestem optymistką z poczuciem
humoru, lubiącą zmieniać świat
na lepszy.
Mam szczęście spełniać się
jako mama trójki dzieci,
w których jestem bezgranicznie
zakochana.
 
 

 

Z wykształcenia jestem ekonomistą. Na początku ścieżki zawodowej moja kariera była związana z księgowością. To dlatego nie boję się planowania, budżetowania, wnikliwej analizy, wyciągania właściwych wniosków czy zarządzania. Potrafię myśleć analitycznie i strategicznie.

Mam mnóstwo energii i pomysłów, lubię pracę z ludźmi, dlatego kolejny etap w mojej karierze zawodowej to marketing. Dzięki pracy jako marketingowiec upewniłam się, że zdecydowanie wolę kreatywną pracę (kreatywność z księgowością raczej nie idą w parze :)).

Moje najcenniejsze doświadczenie zawodowe to prowadzenie własnej firmy. Jako przedsiębiorca miałam okazję prowadzić własny sklep internetowy. Mogłam wówczas doskonalić wiele umiejętności (np. z dziedziny zarządzania, logistyki, marketingu czy copywritingu). Mimo upragnionej pracy „na swoim”, postanowiłam dalej szukać idealnego zajęcia.

Efektem poszukiwań było stworzenie marki “Zaplecze biznesu”. Postawiłam na wykorzystanie potencjału i tego w czym czuję się najlepiej oraz zdobytych umiejętności i doświadczenia, żeby pomagać innym przedsiębiorcom w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesów.

Do miejsca w życiu zawodowym, w którym teraz jestem, doprowadził mnie szereg różnych sytuacji. Myślę, że nasze życie nie jest dziełem przypadku lecz splotem tylko z pozoru przypadkowych zdarzeń. Ważni są też ludzie, których spotykamy na swojej drodze. Wydarzenia, których jesteśmy uczestnikami to nasze drogowskazy. To od nas zależy co z nich wyciągniemy dla siebie i jak je wykorzystamy.

To, że odwiedzasz moją stronę, również może być takim pozornie przypadkowym zdarzeniem, które zaważy na dalszych losach Twojej firmy. Zatrzymaj się więc na chwilę i wykorzystaj nasze spotkanie, by rozwijać swój biznes!

Zapraszam do współpracy!