Zaplecze marketingowe

Wydaje Ci się, że marketing powinien być obecny wyłącznie w dużych firmach? A może myślisz, że wiąże się z ogromnymi kosztami?

Działania marketingowe muszą być prowadzone
w każdym biznesie.

To one budują Twoją markę, budzą zaufanie wśród klientów, to dzięki nim wiesz czego potrzebują Twoi klienci i jak zaspokoić ich potrzeby. Marketing to także analizowanie konkurencji, budowanie oferty produktowej, ustalanie polityki cenowej, szukanie kanałów dystrybucji, czy promocja i reklama. To właśnie dzięki zabiegom marketingowym Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi. Bez marketingu biznes nie będzie działać dobrze i skazany jest na niepowodzenie.

Dobry marketing wcale nie musi być drogi. Można zaplanować działania, które nie nadwyrężą budżetu firmy, a będą skuteczne.

Razem stworzymy skuteczną strategię marketingową dla Twojej firmy. Sprawię, że Twój biznes będzie się kręcił!

Po co Ci marketing?

Skuteczne działania marketingowe
przyniosą szereg korzyści:

Więcej klientów

Skuteczna strategia i właściwe działania marketingowe pomogą Ci dotrzeć łatwiej i szybciej do nowych klientów. Odpowiesz na ich potrzeby, zbudujesz solidne relacje.

Konkurencyjność

Skuteczny marketing pozwoli Ci wyprzedzać konkurencyjne firmy i stać się liderem w Twojej branży.

niższe koszty

Dobrze zaplanowany i dopasowany do firmy marketing pozwoli na ograniczenie wydatków na nietrafione działania. Dodatkowo współpraca zdalna to sposób na obniżenie kosztów zatrudnienia.

REALIZACJA CELÓW

Dzięki właściwym działaniom marketingowym Twoja firma będzie się rozwijać i skutecznie realizować kolejne zaplanowane cele biznesowe.

Oszczędność czasu

Dobrze dobrana do firmy strategia marketingowa pomoże zaoszczędzić czas, który możesz zmarnować na niewłaściwe działania. Szybciej dotrzesz do klientów i osiągniesz wyznaczone cele biznesowe.

Wyższe zyski

Większa ilość klientów, lepsza pozycja na rynku oraz niższe koszty przyczynią się do wzrostu zysków firmy.

zróbmy marketing w twojej firmie!

Co możemy razem zaplanować?

  • Strategię marketingową - a w niej m.in. wyznaczymy cele marketingowe, zbudujemy ofertę, zaplanujemy politykę cenową, dobierzemy Twoją grupę docelową, znajdziemy Twoje przewagi konkurencyjne, określimy działania strategiczne i operacyjne
  • E-commerce marketing (marketing dla sklepów internetowych) - działania mające na celu zwiększanie ruchu w sklepie oraz poprawę konwersji
  • Działania online marketingowe (m.in. e-mail marketing, optymalizacja treści na stronie www pod względem SEO oraz atrakcyjności dla klienta, social media marketing, reklama AdWords, banery, pop-up'y)
  • Content marketing - tzw. marketing treści - długotrwała strategia w planowaniu i tworzeniu wartościowych treści (atrakcyjnych i przyciągających klientów, budujących zaufanie do marki) oraz dobrze widocznych w wyszukiwarkach, np. wpisy na blog, artykuły sponsorowane
  • Marketing partyzancki - wykorzystanie niekonwencjonalnych metod, które przy niskich kosztach wywołują duży oddźwięk
  • Naming - tworzenie nazw dla firm/marek
  • Remarketing - trafianie do klienta na podstawie jego zachowań

Marketing doda Twojej firmie skrzydeł!