Chcesz by Twoja firma działała sprawnie?
Potrzebna Ci dobra strategia działania i dochodowy model biznesowy!
Dzięki strategii uporządkujesz wszystkie elementy swojej firmy. Nakreślisz główny cel biznesowy, wizję i misję firmy, zaplanujesz konkretne działania.
Ważny jest również dobrze dobrany do profilu działalności i posiadanych zasobów model biznesowy. Jest on planem na zarabianie i zapewni Twojej firmie osiąganie zysków.
Dopracujmy wspólnie Twój model biznesowy i strategię działania, by Twój biznes odnosił sukcesy!

Dlaczego warto planować strategicznie?
Sprawdź dlaczego warto zadbać o strategię i model biznesowy

dobra organizacja
Uporządkowane oraz odpowiednio ukierunkowane działanie to podstawa dochodowego biznesu.

analiza skuteczności
Jeśli określisz misję, wizję oraz cel strategiczny, wówczas łatwo będzie ocenić skuteczność działania Twojej firmy i ewentualnie skorygować strategię.

jasny cel biznesowy
Ważne jest w jakim kierunku zmierza Twoja firma. To pomaga w zaplanowaniu działań.

REALIZACJA CELÓW
Dzięki właściwej strategii Twoja firma będzie się rozwijać i skutecznie realizować kolejne zaplanowane cele biznesowe.

Oszczędność czasu
Konkretny cel biznesowy oraz uporządkowane działanie pozwoli na uniknięcie chaosu oraz uzyskanie lepszych efektów w krótszym czasie.

niższe koszty
Poprzez strategię i zaplanowanie kosztów unikniesz niepotrzebnych, chaotycznych działań i zbędnych wydatków.
działaj strategicznie
Jaki jest zakres moich kompetencji?
strategia firmy
– opracowanie i wdrożenie strategii dla nowych firm, start-up’ów
– korekta strategii działania, która okazała się nieskuteczna
model biznesowy
– opracowanie dochodowego modelu biznesowego
– znalezienie nowego modelu, jeśli dotychczasowy się nie sprawdza i Twoja firma nie zarabia
strategia e-commerce
– opracowanie i wdrożenie strategii w e-sklepie
– analiza dotychczasowej strategii i modelu biznesowego
– poprawa skuteczności dotychczasowej strategii i dochodowości modelu biznesowego
– planowanie i realizacja działań w e-sklepie (copywriting, marketing, organizacja)
– działanie mające na celu zwiększanie ruchu i konwersji w sklepie internetowym
project manager
– planowanie, organizacja, koordynacja, kontrola wykonania wszystkich czynności związanych z danym projektem
– strategia i organizacja działań okołoprojektowych
Dobra strategia to gwarancja sukcesu Twojej firmy!